شناسهٔ خبر: 162837 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

وزیر راه و شهرسازی شهادت سرداران اسلام در سوریه را تسلیت گفت؛

حمله به اماکن دیپلماتیک تنها از عهده رژیم جعلی اسرائیل بر می آید

شهدا وزیر راه و شهرسازی شهادت چند تن از سرداران رشید اسلام در حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در پیامی شهادت سرداران فداکار اسلام در حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه را تسلیت گفت و برای روح بلند ایشان حشر با شهدای اسلام و انقلاب مسألت کرد.

متن پیام بذرپاش به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِّنَ ٱلۡمُؤۡمِنِینَ رِجَالٞ صَدَقُواْ مَا عَٰهَدُواْ ٱللَّهَ عَلَیۡهِۖ فَمِنۡهُم مَّن قَضَیٰ نَحۡبَهُۥ وَمِنۡهُم مَّن یَنتَظِرُۖ وَمَا بَدَّلُواْ تَبۡدِیلٗا 

شهادت سردار رشید و فداکار اسلام، سردار سرلشکر پاسدار محمدرضا زاهدی، سردار محمد هادی حاج رحیمی و جمعی از همرزمانشان به دست جنایتکارترین جنایتکاران تاریخ، بار دیگر ماهیت خبیث و منفور رژیم صهیونیستی را به نمایش گذاشت.

حمله به کنسولگری و اماکن دیپلماتیک و به شهادت رساندن مستشاران رسمی یک کشور، تنها از عهده رژیم جعلی اسرائیل که سابقه همه گونه جنایت در کارنامه ننگین اش دارد، بر می آید.

این ضایعه را به رهبری معظم انقلاب اسلامی و خانواده گرانقدر این شهدا و همرزمانشان تسلیت عرض می کنم و برای روح بلند ایشان که در شامگاه شهادت امیرمومنان علی (ع) به فوز عظیم شهادت نائل آمدند، رحمت و مغفرت و حشر با شهدای اسلام و انقلاب مسألت دارم.