شناسهٔ خبر: 162850 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

اضافه شدن ۹۰۰ صندلی به ظرفیت هوایی روزانه کشور با بازگشت بوئینگ ملکی هواپیمایی چابهار

هواپیمایی چابهار یک فروند هواپیمای ملکی بوئینگ MD-۸۲ با ظرفیت ۱۶۰ صندلی پس از پایان اورهال و با تکیه بر منابع مالی داخلی شرکت و بهره‌گیری از مراکز تعمیراتی مجهز و به روز کشور، به خط پرواز هواپیمایی چابهار اضافه و۹۰۰ صندلی به ظرفیت حمل‌ونقل روزانه هوایی کشورمان افزوده شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، روابط عمومی هواپیمایی چابهار اعلام‌کرد؛ یک فروند هواپیمای ملکی بوئینگ MD-۸۲ با ظرفیت ۱۶۰ صندلی پس از پایان اورهال و با تکیه‌بر منابع مالی داخلی شرکت و بهره‌گیری از مراکز تعمیراتی مجهز و بروز کشور، به خط پرواز هواپیمایی چابهار افزوده شد.

این هواپیما به علامت ثبتی EP-CBH پس از پایان مراحل تعمیرات سنگین و بازرسی‌های دوره‌ای مربوطه (C چک)، شامل بازرسی بدنه و تعمیرات مورد نیاز، تأمین موتور، نوسازی کامل کابین و نصب سیستم جدید روشنایی کابین مسافرین و با انجام پرواز آزمایشی به‌صورت موفقیت‌آمیز، وارد ناوگان عملیاتی این شرکت می‌شود.

گفتنی است؛ صندلی‌ها و کابین مسافران این هواپیما نیز در راستای افزایش کیفیت خدمت‌رسانی به هم‌وطنان، تعویض و نوسازی کامل شده است و با ورود این هواپیما به ناوگان هواپیمایی چابهار، تعداد ۹۰۰ صندلی به ظرفیت حمل و نقل روزانه هوایی کشورمان افزوده شد.