شناسهٔ خبر: 16287 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

علیزاده در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی:

استان‌های جدید صاحب مجتمع ادارات می‌شوند/ بهره‌برداری از ۱۰ بیمارستان در دهه فجر

محمدجواد علیزاده معاون وزیر راه و شهرسازی از ساخت مجتمع‌ ادارات در استان‌های جدید خبر دارد و گفت: در دهه فجر ۱۰ بیمارستان در استان‌های کرمان، قزوین، اصفهان، مازندران و فارس به بهره برداری می‌رسد.

محمدجعفر علیزاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، درباره ساخت‌ مجتمع ادارات در استان‌های مختلف توضیح داد: مجتمع‌ ادارات قرار نیست در تمامی استان‌های کشور احداث شود بلکه این ساخت‌وساز مختص استان‌های جدیدی است که از تفکیک حاصل شده‌اند، به عنوان نمونه برنامه‌ریزی شده تا در خراسان بزرگ که در حال حاضر به سه استان خراسان شمالی، خراسان رضوی و خراسان جنوبی تقسیم شده است مجتمع ادارات احداث شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: از آنجایی‌که هزینه ساخت مجتمع‌های ادارات از اعتبارات استانی تامین می‌شود سازمان مجری وظیفه ساخت ادارات کل و استانداری را بر عهده دارد اما مجتمع‌های ادارات استان‌های جدید توسط ادارات کل راه و شهرسازی ساخته می‌شود که در حال حاضر انجام عملیات عمرانی آن در خراسان شمالی آغاز شده است.

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی کشور درباره تعیین تکلیف تامین ۵۰ درصد باقیمانده بودجه ساخت مصلای تهران گفت: سازمان، برنامه‌ریزی‌های خود را مبنی بر اینکه تا پایان سال بتوانیم فاز مهمی را به مجموعه مصلای بیفزاییم پیش برده است و برنامه‌ریزی‌ها نیز همگی در راستای تحقق برنامه‌های زمان‌بندی شده قرار دارند. کماکان تامین بودجه همان ۵۰ درصد است که امیدواریم مبلغ باقی‌مانده به زودی در اختیار سازمان مجری برای ادامه کار ساخت و ساز مصلای تهران قرار بگیرد.

علیزاده درباره پروژه‌هایی که قرار است در بهمن‌ماه سال جاری توسط سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی به بهره‌برداری برسد گفت: ساخت و تکمیل ۱۰ بیمارستان در سراسر کشور در جریان است که در برنامه‌های ما بهره‌برداری از این ۱۰ بیمارستان در بهمن ماه سال جاری در استان‌های کرمان، قزوین، اصفهان، مازندران و فارس در دستور کار قرار دارد. /

نظر شما