شناسهٔ خبر: 162873 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

دعوت مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از اقشار جامعه برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس

جنتی مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در پیامی ضمن محکوم کردن کشتار و جنایات رژیم صهیونیستی از هموطنان و همکاران دعوت کرد تا با اتحاد و همبستگی پرشورتر از سال‌های گذشته در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (تهران) در متن پیام حسین جنتی مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران چنین آمده است: روز قدس، روز خروش ملت‌های مسلمانان و آزادی خواهان جهان علیه صهیونیست‌های مستکبر و نظام سیاسی نامشروع، ظالمانه و تبهکارانه آنان است. عظمت این روز عزیز هر ساله گریبان صهیونیست‌های جنایتکار و رژیم نژادپرست و تروریسم دولتی اسرائیل را می‌گیرد و روحیه و انگیزه ملت مظلوم فلسطین به ویژه نسل جوانِ جبهه مقاومت را افزایش می‌دهد.

در این شرایط که رژیم جنایتکار و اشغالگر قدس با تجاوز به غزه و کشتار بیرحمانه کودکان و زنان بی دفاع قصد دارد شکست خود در عملیات طوفان الاقصی را جبران کند بر همه مسلمانان لازم است با حضور منسجم و پرشور خود در راهپیمایی روز قدس، جنایت های این رژیم منحوس را محکوم وبار دیگر حمایت خودرا از مردم مظلوم فلسطین اعلام کنند.

امسال نیز باید این حضور افزایش بیشتری داشته باشد و به دنیا نشان خواهیم داد مردم ایران اسلامی دست از حمایت خود از مردم فلسطین بر نخواهند داشت.

اتفاق تلخ و ناگوار دمشق نشان داد رژیم غاصب صهیونیستی به هیچ قانونی پایبند نبوده امیدواریم این عمل خلاف عرف بین المللی زمینه نابودی آن را فراهم کند.

امروز صهیونیست‌ها سرپنجه‌های خونین خود را به دنیا نشان داده و با کودک کشی، مادرکشی و انسان کشی تلاش می‌کنند، که وجود نحس خود را به دنیا اثبات کنند. آزادی خواهان دنیا از هیچ چیز برای دفاع از شرافت مردم فلسطین دریغ نخواهند کرد و آن روز دیر نخواهد بود.

ضمن گرامیداشت یاد شهدای راه آزادی قبله اول مسلمانان و اعلام حمایت از حرکت مردم مظلوم فلسطین و سایر ملت‌های مظلوم جهان از همکارانم در اداره کل راه و شهرسازی استان تهران و تمامی اقشار جامعه دعوت می‌کنم تا پرشورتر از گذشته به پیروی از رهنمودهای امام راحل(ره) و رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی با حضور در راهپیمایی دشمن شکن روز قدس عظمت جایگاه ایران اسلامی را به رخ مستکبران جهان کشیده و حمایت خود را از حرکت‌های آزادی خواهانه ملت مظلوم فلسطین و تمامی ملت‌های آزاده جهان اعلام کنند.