شناسهٔ خبر: 162968 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در ایام طرح نوروزی انجام شد؛

جابه‌جایی بیش از ۱۷۰ هزار مسافر از مبدا مازندران به سایر نقاط کشور

مازندران معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران گفت: همزمان با آغاز طرح سفرهای نوروزی، ۱۷۰هزار با ۴۲ هزار مسافر با انواع وسایل نقلیه عمومی برون شهری از مبدا مازندران به سایر نقاط کشور جابه‌جا شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از مازندران، مصطفی قدمی درباره وضعیت جابه‌جایی مسافران نوروزی توضیح داد و گفت: همزمان با آغاز طرح سفرهای نوروزی به رغم حجم بالای مسافرت‌ها از استان مازندران تقاضای سفر با استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی با ظرفیت‌های موجود به درستی پاسخ داده شده است و جابه‌جایی مسافران به بهترین نحو ممکن انجام شده است.

وی افزود: بخش حمل و نقل در اقتصاد هر کشور اهمیت خاص داشته که با گستردگی فعالیت های اقتصادی و افزایش تولید ملی نیاز به توسعه و بهبود شبکه های حمل و نقل به خوبی احساس می شود.

قدمی با تاکید براینکه خوشبختانه در بخش جابه‌جایی مسافر اقدامات خوبی انجام شده است و در حال حاضر بسیاری از خدمات به مسافران اعم از فروش بلیت به صورت اینترنتی انجام شد، گفت: ۲۲۰ شرکت حمل و نقل مسافر در این استان فعالیت دارند که خدمات لازم را به مسافران ارائه می کنند.

معاون حمل و نقل استان خاطر نشان کرد: مسافران می‌توانند هرگونه انتقاد و شکایت خود از شرکتهای مسافربری و یا رانندگان حوزه حمل و نقل مسافر و تأخیر در مبدا و حین سفر بین شهری را از طریق سامانه ۱۴۱ به این اداره‌کل اطلاع دهند تا مورد پیگیری قرار گیرد و در صورت لزوم در کمیسیون‌های مربوط به تخلف شرکت‌های مسافری، رانندگان یا مالک وسیله نقلیه مور رسیدگی قرار می گیرد.