شناسهٔ خبر: 163003 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید خبر داد؛

۳۵۰۰ واحد مسکونی در پردیس تا خرداد تحویل مردم می‌شود

بازدید رئیس هیات‌مدیره شرکت عمران شهرهای جدید با اعلام اینکه ۵۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن پردیس در آستانه افتتاح است گفت: در برنامه افتتاح خردادماه تعداد ۳۵۰۰ واحد مسکن مهر تحویل متقاضیان خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، امروز پنج‌شنبه ۱۶ فروردین ماه سعید غفوری، رئیس هیأت مدیره و سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید از پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن و همچنین مسکن مهر پردیس بازدید کرد.

تاکید بر استفاده از کلیه ظرفیت‌ها جهت تکمیل سریع پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن و افتتاح اولین سری از این واحدها تا پایان خردادماه سال جاری و همچنین تاکید بر اتمام واحدهای باقیمانده مسکن مهر و تحویل آن به متقاضیان به صورت دوره ای از اواخر خرداد تا پایان سال جاری محور این بازدیدها بود.

غفوری سرپرست و رییس هیأت‌مدیره شرکت عمران شهرهای جدید گفت: با توجه به تاکید ریاست جمهور و وزیر راه و شهرسازی، سال ۱۴۰۳ سالی است که باید کلیه پروژه‌های مسکن مهر را تحویل مالکان دهیم و صرفا بخش اندکی که مربوط به پروژه‌های معارض‌دار بوده و دیرتر آغاز شده، به مرور در سال آینده تحویل شود. 

 غفوری همچنین تاکید کرد: با توجه به بازدید امروز از روند ساخت و آماده‌سازی پروژه‌ها، در برنامه افتتاح خردادماه تعداد ۳۵۰۰ واحد مسکن مهر تحویل متقاضیان خواهد شد و بخش قابل توجه دیگری را در هفته دولت به انجام خواهیم رساند.

غفوری تصریح کرد: با توجه به تکمیل بخش عمده عملیات ساختمانی پروژه‌های طرح نهضت ملی، پس از ورود دستگاه‌های خدمات‌رسان و تسریع در عملیات آماده‌سازی واحدهای مذکور به زودی اولین کلیدهای این پروژه در پردیس تحویل مالکان خواهد شد.

وی افزود: در صورت همکاری بیشتر دستگاه‌های خدمات‌رسان و تکمیل آماده‌سازی و محوطه‌سازی، اواخر خردادماه اولین برنامه افتتاح طرح نهضت ملی پردیس را با حضور وزیر راه و شهرسازی خواهیم داشت.

در جریان این بازدید، خلیل محبت‌خواه مدیرعامل  اعضای هیئت مدیره و معاونان شرکت عمران پردیس حضور داشتند.