شناسهٔ خبر: 163025 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی از پروژه‌های آماده سازی معابر نهضت ملی مسکن مهرگان

اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی بازدید مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی به همراه معاون مسکن و ساختمان از آخرین وضعیت عملیات آماده سازی معابر، زیرسازی و خیابان کشی پروژه‌های نهضت ملی مسکن درسایت مهرگان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)، وحید داعی مدیرکل راه و شهرسازی استان از آخرین وضعیت عملیات آماده‌سازی معابر، زیرسازی و خیابان کشی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سایت مهرگان بازدید کرد.

داعی گفت: پروژه آماده سازی معابر اصلی فاز ۳ شهرک مهرگان هم گام با اجرای پروژه ساخت واحد های نهضت ملی مسکن در حال انجام است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان اظهار کرد: انجام پروژه ها در معابر اصلی در حد جوی و جدول و در معابر فرعی بزودی توسط پیمانکاران انجام می گردد که از وضعیت مطلوبی برخوردار است.

وی افزود: خدمات زیر بنایی نظیر آب و گاز همزمان با اسکان متقاضیان انجام و آسفالت پروژه ها بدلیل جلوگیری از عدم آسفالت شکافی و تخریب همزمان انجام خواهد شد.

داعی در پایان از تامین برق پروژه ها خبر داد.
 
گفتنی است در این بازدید محمد علی منصوری معاون مسکن و ساختمان و سعید غضنفری پور مسئول اداره برنامه ریزی و اقتصاد مسکن اداره کل راه و شهرسازی، مدیر کل را همراهی کرد.