شناسهٔ خبر: 163026 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان به مناسبت روز جهانی قدس

مهندس اسماعیلی اصغر زنجان مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرنګار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)ُ،اصغر اسماعیلی مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان به مناسبت آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس پیامی به شرح ذیل صادر کرد:

متن پیام به این شرح است: روز جهانی قدس روز مبارزه با استکبار جهانی و حمایت از ملل آزاده و مستضعف جهان است و این روز تنها به قدس اختصاص ندارد چرا که روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است.

روز جهانی قدس، روز همبستگی بین المللی جهان اسلام است و روز مبارزه مسلمانان با رژیم صهیونیستی برای تعیین سرنوشت مردم فلسطین است.

راهپیمایی یکی از مهمترین برنامه ها برای خشمگین کردن استکبار است و روز قدس، روز همدردی مسلمانان با آلام ملت مظلوم فلسطین و غزه است.

این روز،روز خروش امواج بلند و سهمگین ‌فریاد امت متحد اسلام و جوامع اسلامی علیه سالها ظلم و جنایت رژیم کودک کش و غاصب اسرائیل و آمریکا است.

طبق منویات مقام معظم رهبری راهپیمایی‌ روز قدس و جمعه‌ آخر ماه رمضان مسلمانان جهان، تبدیل به جشن آزادی شود و باید مردم با حضور باشکوه خود در این روز دفاع خود از مردم مظلوم فلسطین را نشان دهند.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و گرامیداشت روز جهانی قدس، از مردم شریف و ولایتمدار استان زنجان، خانواده شهدا و ایثارگران به ویژه کارکنان دستگاه های تابعه وزارت راه و شهرسازی در استان و جامعه هدف،با شرکت در راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس، در این حرکت مقدس و استکبارانه مشارکت کنند.