شناسهٔ خبر: 163029 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بیانیه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی به مناسبت گرامیداشت روز جهانی قدس

بیانیه روز قدس اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی با صدور بیانیه ای فرا رسیدن روز جهانی قدس را گرامیداشت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی با صدور بیانیه‌ای، فرارسیدن روز جهانی قدس را گرامیداشت.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

روز جهانی قدس، روز خیزش مسلمانان دنیا در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و یادگار ماندگار حضرت امام خمینی(ره) بنیان گذار کبیر جمهوری اسلامی ایران در راستای زنده نگه داشتن روحیه ظلم ستیزی در مقابل استکبار، استبداد و زورگویان و یکه تازان عرصه جهانی است.

راهپیمایی و حضور پرشور مردم در این روز بزرگ، نماد همبستگی مسلمانان و اتحاد آزادگان جهان در دفاع از آرمان‌ها و هدف انسان‌هایی است که با صلابت، اراده، شجاعت و ایمان در برابر ظلم‌های نابخردانه صهیونیسم و دسیسه‌های آمریکای پلید به جهاد پرداخته اند. در این روز است که پیوند انقلاب اسلامی، مسلمانان جهان و مقاومت در برابر اسرائیل و آمریکا برقرار می شود و در حقیقت یوم الله قدس، نماد وحدت جهان اسلام، نقطه عزت و کرامت مسلمانان و مبارزه با هرگونه خشونت و ترور است.

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز قدس فرصتی فراهم می سازد تا بار دیگر وظیفه و مسئولیت دفاع از ملت مظلوم فلسطین را به مسلمانان جهان یادآوری کنیم.

روز قدس امسال فرصتی است تا پاسخی قاطع به حملات تروریستی اخیر علیه کنسولگری ایران در سوریه و شهادت سرداران دلیر ایرانی داده شود.

کارکنان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی و تشکل های صنفی حوزه حمل و نقل استان ضمن حمایت همه جانبه از مردم مظلوم فلسطین و اعلام انزجار از جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی همچون سایر آحاد امت ضمن تجدید میثاق با آرمان های بزرگ رهبر معظم انقلاب، با حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس، فریادآزادی قدس را به گوش جهانیان رسانده و جلوه ای دیگر از ابهت و عظمت امت اسلامی را به نمایش گذاشته و حمایت مجدد خود را از حقوق حقه ملت مظلوم فلسطین ابراز می کند.