شناسهٔ خبر: 163061 - سرویس هواشناسی
نسخه قابل چاپ

پیام رئیس سازمان هواشناسی کشور به مناسبت روز قدس

تاج بخش رئیس سازمان هواشناسی کشور در پیامی به مناسبت روز جهانی قدس، از مردم همیشه در صحنه کشور درخواست کرد تا برای حمایت از مردم فلسطین در راهپیمایی روز قدس حضور یابند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی سازمان هواشناسی کشور، متن پیام سحر تاج بخش مسلمان معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواشناسی کشور به مناسبت روز قدس به شرح زیر است: 

روز قدس بزرگترین پیمان جهانی برای فریاد «آزادی قدس» در این کره خاکی است که آزادی خواهان جهان را برای پایان اشغالگری های رژیم جعلی و دولت تروریستی اسرائیل در صف های واحد دور هم جمع می کند. روزی که از غرب تا شرق زمین، شعار «آزادی قدس» طنین انداز است و همه برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین هم صدا می شوند.
بی شک حوادث تروریستی بامداد امروز در جنوب شرق کشور و حمله رژیم غاصب صهیونیستی به ساختمان دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران در سوریه در آستانه این رویداد مهم و استراتژیک جهانی، نشانه وحشت جبهه صهیونیست از تأثیرگذاری و اهمیت این ابتکار رهبر کبیر انقلاب اسلامی در تحولات فلسطین است.

اینجانب ضمن محکوم کردن اقدامات تروریستی اخیر و عرض تسلیت شهادت فرزندان شجاع ایران اسلامی به مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و خانواده این عزیزان، همه مردم همیشه در صحنه ایران به ویژه همکارانم در سازمان هواشناسی کشور را برای شرکت پرشور در راهپیمایی روز قدس دعوت می کنم.

بی تردید حضور بصیرانه ملت ایران در این گردهمایی جهانی، نقش مهمی در موفقیت مردم مظلوم فلسطین و پایان کودک کشی های رژیم جعلی صهیونیستی دارد.