شناسهٔ خبر: 163195 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در پایان سفرهای نوروزی انجام شد؛

جابه‌جایی بیش از ۱۲۷ هزار مسافر نوروزی با ناوگان حمل‌ونقل عمومی لرستان

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان لرستان گفت: در پایان طرح نوروزی ۱۲۷ هزار و ۵۴۳ نفر با استفاده از ناوگان حمل‌ونقل عمومی استان جابه‌جا شده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از لرستان، مرتضی شیروانی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان، اظهارکرد: در پایان سفرهای نوروزی از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۷ فروردین ماه ۱۴۰۳، ۱۲۷هزار و ۵۴۳ مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی استان جابه‌جا شده اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با تعداد ۱۳۰ هزار و ۹۱۰ مسافر ۲/۵ درصد کاهش داشته است.

وی ادامه داد: این تعداد مسافر از طریق ۱۳هزار و ۶۷۵ سفر با ناوگان عمومی و از مبدا استان به مناطق مختلف جابه‌جا شده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل  ۹درصد کاهش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای لرستان اضافه کرد: از این تعداد مسافر  ۵۰هزار و ۹۲۶ مسافر با ناوگان اتوبوس، ۵۱ هزار و ۱۸۱ مسافر با ناوگان مینی بوس و ۲۵ هزار و ۴۳۶ مسافر با ناوگان سواری کرایه جابه‌جا شده اند.

شیروانی در پایان افزود: سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه ها بصورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان هستند و مسافران ناوگان حمل و نقل عمومی می توانند شکایات خود را با این سامانه مطرح کنند.