شناسهٔ خبر: 163259 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

۱۵۵۰ ناوگان جاده‌ای گلستان برای جابه‌جایی مسافران در تعطیلات عید فطر آمادگی دارند

گلستان معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: برای جابه جایی و حمل و نقل مسافران در تعطیلات عید سعید فطر ۱۵۵۰ ناوگان بخش عمومی آماده خدمات رسانی هستند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)، محسن عامریون با اشاره به آمادگی ۱۵۵۰ ناوگان برای جابه‌جایی مسافران در تعطیلات پیش رو، اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات لازم برای استفاده حداکثری از توان و ظرفیت ناوگان حمل و نقل مسافری صورت گرفته به‌طوری‌که برای استفاده از این امکان، جلسات متعددی با تشکل‌های صنفی بخش مسافر و شرکت‌های مسافربری استان صورت گرفته تا با زمان بندی منظم حرکت ناوگان و سرویس‌های فوق‌العاده، خدمات مناسب و مطلوبی به مسافرین داده شود.

وی با بیان اینکه شرایط پیش فروش بلیت نیز از طریق حضوری و غیر حضوری فراهم شده‌است، گفت: هماهنگی‌های لازم برای خرید حضوری بلیت در پایانه‌های مسافری استان و بلیت اینترنتی از طریق سامانه‌های مجاز. انجام شده‌است.

وی در پایان افزود: سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخ‌گویی به هم‌وطنان هستند و مسافران ناوگان حمل و نقل عمومی می‌توانند شکایات خود را با این سامانه مطرح کنند.

از ۲۴ اسفند گذشته تا پانزدهمین روز از نوروز امسال، ۱۳۱ هزار و ۷۷۷ مسافر طی ۱۶ هزار و ۳۱۸ سفر (اتوبوس، مینی بوس و سواری) در بخش جاده‌ای استان جابه‌جا شده‌اند.