شناسهٔ خبر: 163302 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

بیش از ۴ هزار واحد مسکونی پرند به شرط همکاری دستگاه‌های خدمات‌رسان بهره‌برداری می‌شود

غفوری جلسه مشترک اعضای هیات مدیره شرکت عمران شهر جدید پرند و شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید درخصوص پیگیری افتتاح ۴ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی در این شهر جدید برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از شرکت عمران شهرهای جدید، جلسه مشترک اعضای هیئت مدیره شرکت عمران شهر جدید پرند و اعضای هیئت مدیره شرکت مادر در خصوص پیگیری افتتاح ۴ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی در قالب طرح‌های مسکن مهر، نهضت ملی مسکن و پروژه‌های مشارکتی در اردیبهشت و خرداد ماه سال جاری در این شهر جدید برگزار شد.

در این جلسه همچنین موضوع برنامه‌ریزی جهت تأمین مالی پروژه‌های مذکور و اجرای عملیات آماده‌سازی و محوطه‌سازی در راستای بازدید انجام شده توسط سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید و جلسه شورای مسکن مورخ ۱۸ فروردین ماه سال ۱۴۰۳ بررسی و تدابیر لازم جهت الزام دستگاه‌های خدمات‌رسان و انجام تکالیف قانونی ذکر شده در قانون جهش تولید مسکن مبنی بر اجرای تأسیسات آب و فاضلاب و شبکه توزیع برق و گازرسانی اتخاذ شد.

گفتنی است بر اساس موضوعات بررسی شده در جلسه و گزارش‌های موجود تعداد زیادی از این واحدها با پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰ درصد در حال حاضر آماده بهره‌برداری هستند و تنها عدم اجرا یا تکمیل تأسیسات زیربنایی مانع تحویل به متقاضیان خواهد شد.

در این راستا میرمحمد غراوی معاون استاندار تهران نیز در بازدید روز شنبه ۱۸ فروردین از پروژه‌های مسکونی شهر جدید پرند بیان کرده بود که ۷۶۰۰ واحد نهضت ملی مسکن و واحدهای مسکونی مشارکتی شهر پرند تا شهریور ماه ۱۴۰۳ تکمیل و پس از نصب انشعابات آب و برق و گاز توسط شرکت‌های خدمات‌رسان به مرور افتتاح و به بهره‌برداری خواهند رسید.