شناسهٔ خبر: 163330 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور خبر داد؛

بارش باران در محورهای مواصلاتی ۸ استان کشور

رگبار کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور با اعلام ترافیک سنگین در برخی از راه‌های مواصلاتی از بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، آذربایجان غربی، گیلان، گلستان، مازندران، کردستان و زنجان خبر داد.

مهرداد برقی کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور را توضیح داد و گفت: تردد در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین - رشت مسیر رفت و برگشت روان و بدون مداخلات جوی است.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج - تهران محدوده مهرویلا و حدفاصل ساسانی تا پل کلاک و محور شهریار – تهران در برخی از مقاطع خبر داد.

برقی توضیح داد: در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل بارش برف و باران و در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان غربی، گیلان، گلستان، مازندران، کردستان، و زنجان، بارش باران گزارش شده‌است.

به گفته وی، محور هشتگرد – طالقان، سروآباد - پاوه، سی سخت - پا دنا، گنجنامه – تویسرکان، وازک – بلده و پونل – خلخال مسدود است.