شناسهٔ خبر: 163331 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تحویل ۲۴ کلاس درس در شهر جدید سهند تا آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴

1 جلسه نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس شهر جدید سهند با حضور مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی، فرماندار شهرستان اسکو، مدیرکل نوسازی مدارس و مدیرعامل شرکت عمران سهند برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، جلسه هماهنگی ساخت مدارس ویژه پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهر جدید سهند با حضور مدیران کل راه و شهرسازی و نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی، فرماندار و مدیریت شهرستان اسکو و مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند برگزار شد.

سید احمد موسوی، مدیرکل راه و شهرسازی در این جلسه به توزیع متناسب خدمات به ویژه فضای آموزشی جهت بهره مندی ساکنین پروژه های نهضت ملی مسکن تاکید کرد.

در این جلسه مقرر شد تا اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی نسبت به تحویل ۲۴ کلاس درس در شهر جدید سهند تا یک مهر ۱۴۰۳ اقدام کرده و نیز شرکت عمران سهند نیز در راستای تحویل ۴ فضای آموزشی ۱۲ کلاسه در سایت نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند تا مهر ماه ۱۴۰۳ با اخذ دستور برداشت از صندوق توسعه ملی اقدام کنند. 

لازم به توضیح است که برنامه ریزی برای ساخت مدارس نهضت ملی مسکن در سال ۱۴۰۴ نیز در هفته های آتی متعاقبا توسط این کارگروه انجام خواهد شد.