شناسهٔ خبر: 163435 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

برنامه‌ریزی برای شروع عملیات آسفالت لایه نهایی باند فرودگاه شهدای سیرجان

بازدید اجرای لایه آسفالت توپکا، افزایش فضای پایانه‌ای و احداث پیش فضای ورودی پایانه داخلی فرودگاه سیرجان همزمان در حال انجام هستند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های کرمان، علی جزینی مدیر کل فرودگاه‌های استان روز بیستم فروردین ماه به اتفاق کارشناسان واحد فنی و عمرانی وارد فرودگاه شهدای سیرجان شد و در بدو ورود از عملیات اجرایی اصلاح ورودی پایانه بازدید کرد و در این رابطه اظهار کرد: اصلاح ورودی پایانه فرودگاه با عنایت به انجام همزمان پروازها حین عملیات عمرانی با لحاظ ضرایب ایمنی و امنیتی در دستور کار پیمانکار قرار گیرد در ادامه از عملیات بهسازی سالن ترانزیت الحاقی به پایانه داخلی بازدید و مقرر گردید عملیات برابر زمان بندی و اصلاح اماکن مرتبط توسط پیمانکار صورت گیرد.

همچنین از باند پروازی و کارگاه تولید آسفالت پیمانکار بهسازی سطوح عوامل پروازی این فرودگاه بازدید و در پایان نیز جلسه کنترل پروژه برگزار و نقاط ضعف، قوت، نیازها و کمبودهای عملیات اجرایی و قریب الوقوع روکش نهایی باند (لایه توپکا) با لحاظ برنامه زمان بندی در شرایط عادی و تأمین مصالح و تجهیزات انجام و به اتمام رسد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان از اراده این اداره کل به‌منظور نظارت مؤثر و نیز تکیه‌بر اتمام عملیات روکش آسفالت در زمان تعیین شده خبر داد و بر رعایت حقوق عامه مردم برای برخورداری از امکانات فرودگاهی و پروازی در اسرع وقت تأکید جدی و به پیمانکار تذکرات لازم به‌منظور عدم اطاله عملیات اجرایی را ابلاغ کرد. در ادامه پروژه توسعه ساختمان پلیس فرودگاه نیز مورد بازدید فنی قرار گرفت.