شناسهٔ خبر: 163468 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

پایان عملیات پروازهای نوروزی ۱۴۰۳ هواپیمایی قشم با کمترین تاخیر

قشم ایر طبق اعلام مرکز OCC سازمان هواپیمایی کشوری در طول مدت عملیات پروازهای نوروزی میانگین تاخیرات هواپیمایی قشم ۸ دقیقه بود و یکی از کم تأخیر ترین ایرلاین‌های کشور محسوب می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، روابط عمومی هواپیمایی قشم ایر اعلام‌کرد؛ در راستای خدمت رسانی مناسب به مسافران نوروزی و انجام پروازها با ایمنی و کیفیت بالا، از چندین ماه پیش ستاد هماهنگی سفرهای نوروزی با حضور مدیر عامل در قشم‌ایر تشکیل شد.

️طرح سفرهای هوایی نوروزی از ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ بود که در این مدت هواپیمایی قشم ۷۹۵ لگ پرواز انجام داد و از این طریق ۹۷ هزار و ۳۲۷ مسافر جابه‌جا شدند.

طبق اعلام مرکز OCC سازمان هواپیمایی کشوری در طول مدت عملیات پروازهای نوروزی میانگین تاخیرات هواپیمایی قشم ۸ دقیقه بود که نسبت به‌مدت مشابه پارسال کاهشی بود و یکی از کم تأخیر ترین ایرلاین‌های کشور محسوب‌می‌شود.

شرکت هواپیمایی قشم عرضه بلیت پروازهای داخلی را طبق نرخ نامه سازمان هواپیمایی و انجمن شرکت‌های هواپیمایی انجام می‌دهد و خارج از نرخ نامه مصوب، عرضه بلیت ندارد.

️پس از پایان سفرهای نوروزی، سازمان هواپیمایی کشوری از هواپیمایی قشم به‌دلیل مدیریت و راهبری دقیق و مشارکت فعال نمایندگان شرکت در مرکز مدیریت و کنترل پروازها و خدمت رسانی به مسافران نوروزی ۱۴۰۳ و کاهش تاخیرات پروازی که برای دومین سال متوالی محقق شد، قدردانی کرد.