شناسهٔ خبر: 163472 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی:

اراضی ملی در شهرستان طرقبه و شاندیز به مبلغ ۵۱۵ میلیارد و ۴۷۰ میلیون تومان رفع تصرف شد

اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی از خلع ید و رفع تصرف اراضی ملی به مساحت ۱۴۷۲۵۰ مترمربع بالغ بر ۵۱۵ میلیارد و ۴۷۰ میلیون تومان در شهرستان طرقبه و شاندیز خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان‌رضوی)، وحید داعی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی گفت: طی گشت زنی‌های نیروهای یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن شهرستان طرقبه و شاندیز، ۷۳ مورد آمار عملکرد و رفع تصرفات از اراضی ملی در طول سال ۱۴۰۲ در شهرستان طرقبه و شاندیز، به مساحت ۱۴۷۲۵۰ مترمربع که ارزش تقریبی آن مبلغ ۵۱۵ میلیارد و ۴۷۰ میلیون تومان بوده است؛ که با آرای صادره از مراجع قضایی خلع ید و به اداره کل راه و شهرسازی بازگردانده شد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی همچنین به نقش مهم گزارش‌های مردمی در جلوگیری از تصرفات اراضی دولتی اشاره کرد و گفت: گشت حفاظت اراضی این اداره کل به‌صورت مستمر مشغول بازدید از حوزه استحفاظی بوده و با هرگونه تصرف اراضی ملی به‌شدت برخورد می‌کند.

وی در پایان اظهار کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین خواری با شماره تلفن ثابت به شماره ۰۵۱۳۷۶۵۰۱۷۹ و سامانه تلفن گویای ۴ رقمی ۱۶۵۶ تماس بگیرند و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی اعلام کنند.