شناسهٔ خبر: 163509 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

لزوم استفاده حداکثری از ظرفیت‌های استانی در راستای توسعه خدمات

دکتر حمزه‌لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با اشاره به ظرفیت‌های بی‌نظیر استان، به ویژه مرزی بودن آن گفت: استفاده حداکثری از میزان ظرفیت‌ فرودگاه‌های استان لازم و ضروری است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( آذربایجان‌غربی)، سید محسن حمزه‌لو در دیدار با مدیرکل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در استان گفت: استفاده از ظرفیت‌های حوزه هوایی در بخش‌ مسافربری از جمله توریسم و جهانگردی در داخل و خارج از کشور بسیار حائز اهمیت است.

وی با اشاره به اینکه در حوزه هوایی سه فرودگاه فعال در شهرستان‌های ارومیه، خوی و منطقه آزاد ماکو را داریم، ادامه داد: باید پروازهای متعدد به مقاصد سیاحتی و مذهبی افزایش پیدا کند و همچنین از ظرفیت‌های فرودگاهی برای سفر به کشورهای همجوار باید استفاده کرد.‌

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی بیان کرد: در سال جاری مانند سال‌های گذشته در عملیات‌های گسترده حج ۱۴۰۳، اربعین حسینی و سایر ماموریت های داخلی و بین المللی با استفاده از تمامی ظرفیت‌های طرفین همکاری لازم صورت پذیرد.

حمزه‌لو اظهار داشت: افزایش همکاری و تعامل متقابل جهت بهبود کیفیت ارائه خدمات در اولویت بوده و این امر با جدیت دنبال می شود.