شناسهٔ خبر: 163522 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر

تبریک عید فطر مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای خراسان شمالی طی پیامی فرا رسیدن عید سعید فطر را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، محمد مشتری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی با صدور پیامی فرا رسیدن عید سعید فطر را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

عید سعید فطر، تحفه خداوند متعال به مؤمنانی است که با روزه به غبارروبی خانه دل پرداخته، پلیدی را از جان خود بیرون رانده و به جای آن اخلاص و ایمان را جایگزین کرده اند. این عید خجسته، تجلی شکوه و عظمت یک ماه بندگی و اطاعت محض خداوند متعال و شست و شوی جان در نهر پاک رمضان است.

اینک پس از یک ماه از پالایش معنوی جان و درخشش نور وجودی ایمان در دلها می گذرد، عید سعید فطر فرصتی است تا در چنین موقعیتی دست به آستان مقدسش بلند کرده و از درگاه پروردگار لایزال الهی سربلندی، سلامت و سعادت را آرزو کنیم، خدای متعال را شاکریم که یک سال دیگر به ما توفیق بهره مندی از فیوضات و برکات ماه رمضان را ارزانی داشت و از کوثر این ماه پر فیض و رحمت سیراب کرد.

اینجانب با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، فرا رسیدن عید سعید فطر را به پیشگاه امام عصر(عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تمام مسلمین جهان تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق و عزت همگان را از درگاه لایزال الهی خواستارم.