شناسهٔ خبر: 163523 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با هدف رسیدگی به مشکلات حوزه راه و ساختمان صورت گرفت؛

دیدار مردم با مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی

اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، در ملاقات هفتگی به بررسی مشکلات حوزه راه و شهرسازی ۲۰ نفر از مراجعان پرداخت و دستورات لازم را صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)، وحید داعی مدیر کل راه و شهرسازی استان در راستای تأکیدات مقام عالی وزارت بر دیدار بی‌واسطه مردم با مسؤولان روز سه شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۳، در محل دفتر خود در اداره کل راه و شهرسازی به بررسی پرونده‌های ۲۰ نفر از مراجعان که برای رفع مشکلات حضور داشتند، رسیدگی کردند.

در این دیدارها مدیر کل راه و شهرسازی پس از استماع درخواست‌های مراجعه‌کنندگان جهت رفع مشکلات آن‌ها دستورات لازم را صادر کرد.

داعی درباره درخواست‌های مطرح شده در این ملاقات مردمی، اظهار کرد: عمده درخواست‌های متقاضیان در این ملاقات مردمی، مربوط به معاونت های املاک و حقوقی، مسکن و ساختمان، شهرسازی و معماری و اداره درآمد و هزینه های عملیات بود که در این زمینه دستورات مقتضی صادر شد تا بررسی‌های لازم صورت گیرد.

وی ادامه داد: تمامی درخواست‌ها و مطالب مطروحه مراجعان استماع و پس از پذیرش از طریق اداره بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندان به همکاران رسیدگی‌کننده منعکس می‌شود تا در هیأت‌های نظارت و پیگیری مورد بررسی ویژه قرار گیرد.

اداره کل راه و شهرسازی استان در یک اقدام در جهت تسریع فرآیندها بلافاصله پس از صدور دستور توسط مدیر کل در ملاقات‌های مردمی آنها را به صورت سیستمی ثبت می‌کند و در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام می نماید