شناسهٔ خبر: 16353 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در پی بارش شب گذشته و سقوط بهمن:

با تلاش ۱۲ ساعته راهداران گردنه چری در چهارمحال و بختیاری بازگشايی شد

جاده برف مديركل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت : با تلاش شبانه روزي راهداران این اداره کل گردنه چري در محور كوهرنگ- مسجد سليمان که بر اثر بارش برف و سقوط بهمن شب گذشته مسدود شده بود ظهر امروز به طوربازگشایی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری ، قاسم قاسمی با اعلام اين خبر اظهار كرد: با توجه به طول بهمن كه حدود ۷۰۰ متر بوده كه باعث گرديد ارتفاع برف و ريزش در اين قسمت به ۷ متر برسد.

وي ميزان بارش در گردنه چري ۳ متر و ۵۰ سانتيمتر اعلام كرد و ادامه داد: علیرغم بازگشایی این محور، بدلیل کولاک تردد با رعایت ایمنی کامل و زنجیر چرخ امکان پذیر خواهد بود.

مديركل راه و شهرسازی استان با بيان ايم مطلب كه در اين بازگشايي با تلاش ۱۰ نيروي راهدار انجام گرفته است افزود: در راهدار خانه گردنه چري تعداد ۷ دستگاه ماشين آلات سنگين راهداري مشغول ارائه خدمت به مردم شريف استان مي باشند.

وي در خاتمه با اشاره به اينكه در ۴۸ ساعت گذشته به حدود ۷۰ نفر از در راه ماندگان توسط اداره كل راه و شهرسازي امداد رساني شده است خاطرنشان  كرد: این گردنه به علت بارش برف لغزنده است و رانندگانی که قصد عزیمت به این منطقه را دارند حتما خودروی خود را به زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی مجهز کنند.

گردنه چري که جزء برفگیرترین محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری است شهرستان كوهرنگرا به بازفت و مسجد سلیمان در استان خوزستان متصل می کند.

نظر شما