شناسهٔ خبر: 163535 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

ارسال پیام تبریک وزیر راه و شهرسازی به همتایان خود در کشورهای اسلامی به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر

پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه به‌مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر وزیر راه و شهرسازی در پیام‌های جداگانه، عید سعید فطر را به وزرای حمل و نقل کشورهای منطقه و وزرای کمیسیون‌های مشترک تبریک گفت و متقابلا پیام های تبریک همتایان خود را دریافت کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی، مهرداد بذرپاش با ارسال پیام تبریک عید فطر به وزرای حمل و نقل  کشورهای اسلامی تصریح کرد: ماه رمضان امسال در حالی گذشت که برادران و خواهران روزه‌دار ما در غزه تحت وحشیانه‌ترین جنایات ضد بشری، رژیم کودک‌کش و جانی صهیونیستی قرار داشتند و از خداوند متعال در طلیعه این عید مبارک، آزادی قدس شریف و پیروزی ملت سرافراز فلسطین را آرزو می‌نمایم.

وی اظهار امیدواری کرد که در این عید مبارک و به یمن عبادات ماه مبارک رمضان، همه ما در زمره سعادتمندان و بهره مندان این ماه پر فیض قرار گرفته و از اجر و پاداش الهی بهره مند شویم.

پیام تبریک عید سعید فطر وزیر راه و شهرسازی به وزرای حمل و نقل منطقه و وزرای کمیسیون مشترک  از جمله کشورهای قطر، عمان، کویت، عربستان، امارات، اردن، ترکمنستان، ازبکستان، سوریه، قزاقستان، عراق، قرقیزستان، لبنان، پاکستان و آذربایجان ارسال شد.

همچنین وزرای کشورهای قطر، عمان، امارات، عربستان و عراق متقابلا به وزیر راه و شهرسازی و ملت ایران تبریک گفتند و سلامتی و بهروزی برای آنان مسئلت کردند.