شناسهٔ خبر: 163579 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

مرکز مدیریت راها اعلام کرد:

تردد از مسیر جنوب به شمال محور چالوس و آزادراه تهران-شمال ممنوع شد

محدودیت تردد درکلیبر آذربایجان شرقی.jpg تردد کلیه وسایل نقلیه از محور چالوس و آزادراه تهران – شمال مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مرکز مدیریت راه های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای روز جمعه بیست و چهارم فروردین ماه ۱۴۰۳ اعلام کرد؛ تردد کلیه وسایل نقلیه از محور چالوس و آزادراه تهران – شمال مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع است.

همچنین  ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل ماسال تا تویر و حدفاصل هزارچم تا سیاه بیشه، ترافیک سنگین در محور هراز مسیر (شمال به جنوب) محدوده های بایجان، گزنک و آب اسک، ترافیک نیمه سنگین در آزادراه رشت – قزوین محدوده رودبار به چشم می خورد.

همچنین تردد در محورهای آزادراه تهران – شمال مسیر (شمال به جنوب) و محور فیروزکوه مسیر (رفت و برگشت) روان است.

ضمنا محور چالوس دارای بارش برف و باران و مه گرفتگی در ارتفاعات و سایر محورهای شمالی دارای بارش باران و مه گرفتگی در ارتفاعات هستند.

در برخی از محورهای استان های البرز، مازندران، اردبیل، خراسان رضوی و زنجان، گیلان، قزوین، گلستان، سمنان، خراسان شمالی و خراسان جنوبی بارش باران وجود دارد.

محور مسدود غیرشریانی؛ محور هشتگرد – طالقان و محورهای دارای انسداد فصلی؛ محورهای سروآباد - پاوه، سی سخت - پادنا، گنجنامه – تویسرکان،  وازک – بلده و پونل  خلخال است.