شناسهٔ خبر: 163609 - سرویس هواشناسی
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک رئیس سازمان هواشناسی کشور به مناسبت عید سعید فطر

تاجبخش معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواشناسی کشور در پیامی فرا رسیدن عید سعید فطر را به ملت ایران به ویژه کارکنان سازمان هواشناسی کشور تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در پیام تبریک سحر تاج بخش مسلمان معاون وزیر راه وشهرسازی و رئیس سازمان هواشناسی کشور به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر آمده است:

«ماه خدا؛ فرصت خودسازی بندگان، روزهای روزه داری و نیایش های شبانه پایان یافت و فطری دیگر به شکرانه یک ماه بندگی و رهایی از دنیازدگی فرا رسید. بی شک رمضان فرصتی برای غلبه بر نفس و غفلت های زمینی و عید سعید فطر مظهری برای تداوم الگوی معنوی رمضان در ادامه سال است.

اینک که هلال ماه شوال آسمان زمین را به نور معنوی فطر زینت داده و همه مسلمانان جهان را آماده برپایی جشنی باشکوه کرده است، اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه بندگان صالح خدا و آزادی قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین از چنگال صهیونیسم جهانی،  فرا رسیدن عید سعید فطر را به همه مسلمانان جهان به ویژه ملت شریف ایران و همکارانم در سازمان هواشناسی کشور تبریک عرض می کنم و سعادت و سلامتی همکارانم را از خداوند متعال خواستارم.»