شناسهٔ خبر: 163646 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مسیر تبریز - جلفا پرترددترین جاده آذربایجان شرقی در عید فطر

1 معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی با اشاره به افزایش سفرهای تعطیلات عید فطر در استان، گفت: روز گذشته همزمان با عید سعید فطر بیشترین تردد را در محور تبریز - جلفا داشتیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، غلامرضا رسول زاده معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی با اشاره به افزایش سفرهای تعطیلات عید فطر در استان، گفت: روز گذشته همزمان با عید سعید فطر بیشترین تردد را در محور تبریز - جلفا داشتیم.

رسول زاده ادامه داد: پس از این محور در مدت یاد شده بیشترین سفرهای جاده‌ای مربوط به مسیر تبریز-آذرشهر-میاندوآب، آزادراه پیامبر اعظم (ص) و محور تبریز- اهر بود.

وی در خصوص وضعیت جاده‌های استان، اظهار کرد: در کنار افزایش تردد در جاده‌های استان، بارش‌ها نیز در تمام محورهای ارتباطی استان تداوم دارد.

وی با اعلام اینکه مشکل راهبندان و یا مسدودیت در راه‌های استان وجود ندارد، اظهار کرد: همکاران راهداری در تمامی راه‌های استان مستقرند و راهدارخانه‌ها در آماده باش کامل قرار دارند تا در صورت بارش سنگین باران و برف و انسداد راه‌ها، خدمت رسانی کنند.

رسول زاده با بیان اینکه رانندگان با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی منجر به کاهش ۳۰ درصدی تصادفات در ایام تعطیلات نوروزی امسال شدند، از رانندگان خواست با توجه به علائم جاده‌ها با سرعت مطمئنه و حفظ فاصله طولی از شتاب بپرهیزند و حین خواب آلودگی و بی حوصلگی رانندگی نکنند.