شناسهٔ خبر: 163652 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری استان اردبیل خبر داد؛

ثبت بیش از ۲۰۸ هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان اردبیل

افزایش تردد های نوروزی خراسان رضوی در ایام نوروز 1403 معاون فنی و راههای روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: در ایام تعطیلات عید فطر بیش از ۲۰۸ هزار تردد در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل ثبت شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل، منصور نجفقلی زاده معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری استان اردبیل در بازدید از مرکز مدیریت راه‌های استان گفت: از این میزان ۱۰۰ هزار و ۹۳۰ تردد در مبادی ورودی و ۱۰۷ هزار و ۴۷۶ تردد نیز در مبادی خروجی استان ثبت شده‌است.

وی با اشاره به اینکه در این ایام محورهای اردبیل- آستارا و بالعکس و محور نیر –سراب و بالعکس جزوه محورهای پرتردد بودند تصریح‌کرد: در این مدت ۴۴ هزار و ۱۳۷ تردد در محور اردبیل-آستارا،۴۱ هزار و ۵۸۸ تردد د ر محور آستارا-اردبیل،۲۴ هزار و ۵۲۷ تردد در محور نیر-سراب و ۲۳ هزار و ۳۷۸ تردد نیز در محور سراب- نیر ثبت شده‌است.

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل آماده باش کامل راهداران و خدمات رسانی به مسافران را در تعطیلات عید سعید فطر در این استان یادآور شد و اظهار کرد: با توجه به اینکه پیش بینی شده بود در این تعطیلات شاهد پیک سفرها در استان اردبیل باشیم و برای همین تمهیدات لازم در این خصوص توسط این اداره کل قبل از سفرها اتخاذ شده بود.

نجفقلی زاده بیان کرد: در تعطیلات عید سعید فطر یک‌هزار و ۳۰۰ دستگاه ناوگان عمومی شامل ۲۸۰ اتوبوس، ۳۵۰ دستگاه مینی بوس و بیش از ۶۵۰ سواری مسافران را در این استان جابه‌جا کردند.

وی اظهار کرد: مسافران می‌توانند با استفاده از کد کیو آر ثبت شده در بلیط و یا تلفن گویای مندرج در داخل اتوبوس‌ها از طریق سامانه ۱۴۱ هرگونه انتقاد و شکایت خود را از عملکرد رانندگان به اداره کل راهداری اطلاع دهند تا در سریع‌ترین زمان ممکن رسیدگی شود.