شناسهٔ خبر: 163680 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

نشست همکاران اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی با مدیرکل به مناسبت عید فطر

1 به مناسبت فرا رسید عید سعید فطر، نشست عیدانه همکاران اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی با هدف گفتگو و طرح مسائل و مشکلات با مدیرکل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، به مناسبت عید فطر، دیدار و نشست همکاران اداره کل راه و شهرسازی استان با سید احمد موسوی مدیرکل، برگزار شد.

موسوی در این دیدار ضمن عرض تبریک عید و قبولی طاعات و عبادات، ابراز داشت: ایجاد رفاه مناسب و برنامه ریزی برای نشاط و شادی در کارکنان و خانواده‌های آنها، باعث رشد روحی و معنوی و همچنین افزایش روحیه خدمتگزاری به مردم خواهد شد.

وی در ادامه عنوان کرد: خدمتگزاری و رسیدگی به مشکلات مراجعین باید در اولویت برنامه‌های اداره کل باشد و انجام امور بدون در نظر داشتن حقوق ارباب رجوع فایده‌ای ندارد.

موسوی با تأکید بر ارائه صحیح خدمات به کارکنان خطاب به مدیران حوزه پشتیبانی گفت: ار مهمترین وظایف این حوزه تأمین همکاران از لحاظ رفاهی و خدماتی است و هیچ‌کدام از آنان نباید دچار مشکلات معیشتی و مهمتر از آن روحی و روانی شوند.

وی ضمن استماع سخنان و درد دل‌های کارکنان خدوم اداره کل، دستورات لازم جهت تشکیل کمیته رفاهی و انتصاب مسئولین ورزش جهت پیگیری امور فوق برنامه تفریحی – رفاهی صادر کرد و از کلیه همکاران خواست پیشنهادات خود را جهت افزایش هر چه بیشتر رفاهیات همکاران ارائه نمایند.