شناسهٔ خبر: 163706 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مراسم تقدیر از عوامل و دست اندرکاران اجرایی پویش چشم به راهیم خراسان جنوبی

تجلیل پویش خراسان جنوبی.jpg با حضور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی، معاونین اداره کل و دست اندرکاران برگزاری پویش چشم به راهیم مراسم تقدیر از عوامل و دست اندرکاران اجرایی این پویش انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان جنوبی)، اسداله جلال زاده، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در این مراسم تصریح کرد: پویش چشم به راهیم همزمان با سراسر کشور در مجتمع خدماتی رفاهی زنان نرجس القورات بیرجند از ۲۷ اسفند ماه ۱۴۰۲ تا ۱۳ فروردین ماه سال جاری در استان برگزار شد.

وی افزود: هدف از راه‌اندازی این پویش ارتقای سطح ایمنی در جاده‌ها و کاهش تصادفات، حفظ سلامت سفر مسافران، آموزش و آگاهی‌بخشی به رانندگان و همراهان آنان بوده است.

جلال زاده تصریح کرد: مجموعه همکاران راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و مجریان برگزاری پویش در استان عملکرد بسیار خوبی در اجرای پویش داشتند.

وی از رضایت مسئولین ملی و استانی در برگزاری این پویش خبرداد و اضافه کرد: طی بازدید های انجام شده توسط مسئولین استانی و با توجه به استقبال کاربران جاده‌ای از پویش چشم به راهیم ، برگزاری این پویش رضایت مسئولین از نحوه برگزاری و تاثیرات پویش در کاهش تصادفات جاده ای را در برداشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با اشاره به کاهش تصادفات طی طرح نوروزی امسال در استان یادآور شد: یکی از عوامل کاهش تصادفات جاده ای از نتایج مطلوب برگزاری این پویش بوده است.