شناسهٔ خبر: 163732 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پاسخگویی به بیش از ۸۷ هزار تماس با سامانه تلفنی ۱۴۱ در چهارمحال و بختیاری

پاسخگویی به بیش۸۷هزار تماس با سامانه تلفنی 141 در چهارمحال وبختیاری رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان چهارمحال وبختیاری از پاسخ‌گویی به ۸۷هزار و ۳۲۴ تماس با سامانه تلفنی ۱۴۱ در استان چهارمحال وبختیاری در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان چهارمحال‌وبختیاری) لاله اشرفی، رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان چهارمحال‌وبختیاری از پاسخ‌گویی به ۸۷ هزار ۳۲۴ تماس به سامانه تلفنی ۱۴۱ در استان چهارمحال‌وبختیاری در سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: از مجموع ۸۷ هزار و ۳۲۴ تماس برقرار شده با تلفن گویای ۱۴۱ استانی در سال ۱۴۰۲ به تعداد ۸۷ هزار و ۳۲۴ تماس توسط کارشناسان پاسخگویی مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان چهارمحال‌وبختیاری پاسخ داده شده است که نسبت به سال ۱۴۰۱ کاهش ۴۱/۸ درصدی تماس‌ها را شاهد بودیم.

 وی افزود: با اشاره به تحلیل و جمع‌بندی شکایات ثبت شده در سامانه سوانح و حوادث جاده‌ای توسط این اداره کل در سال ۱۴۰۲ گفت: مشکلات راه‌ها با بیشترین سهم از تماس‌های سامانه ۱۴۱ را در بر می‌گیرد و بعد از آن مسائل حوزه حمل‌ونقل باری، مسافری، ایمنی و حریم راه موضوع تماس‌ها بوده است.

 رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان عنوان کرد: ۱۰۰۸ شکایت ثبت شده مربوط به حوزه حمل‌ونقل بار و مسافر بوده که تمامی این تعداد در کمیسیون‌های مربوطه بررسی و پاسخ داده شده است.
 

 وی در خصوص موضوع بیشترین شکایت ثبت شده در حوزه مسافر و کالا گفت: عدم پرداخت کرایه، نرخ نامتعارف کمیسیون جهت حمل بار و عدم تخلیه بار در حوزه حمل‌ونقل کالا بوده و تاخیر بیش از اندازه در آغاز سفر، نقص فنی خودرو، فروش بلیت و کمبود اتوبوس در حوزه حمل‌ونقل مسافر بیشترین تعدد شکایت ثبت شده را شامل می‌شوند.