شناسهٔ خبر: 163763 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به‌منظور برنامه‌ریزی دور دوم سفر هیئت دولت و وزیر راه و شهرسازی به استان سمنان؛

جلسه شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان سمنان برگزار شد

جلسه شورای هماهنگی راه و شهرسازی جلسه شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان با حضور مدیران کل مجموعه راه وشهرسازی در اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان به‌منظور برنامه‌ریزی دور دوم سفر هیئت دولت و وزیر راه و شهرسازی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان سمنان، صبح امروز جلسه شورای هماهنگی اداره‌های تابعه مجموعه راه و شهرسازی استان به ریاست سیدمحمد حسینی طباطبایی، نماینده وزیر و رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان با حضور مدیران کل اداره‌های زیرمجموعه راه و شهرسازی استان سمنان در سالن جلسه اداره کل راه و شهرسازی استان برگزار شد.

در این جلسه مدیرکل راه و شهرسازی استان افتتاح پروژه‌های نهضت ملی مسکن و راهداری را از مهم‌ترین برنامه‌های دور دوم سفر هیئت دولت و وزیر راه و شهرسازی به‌استان دانست و بر همکاری مجموعه راه و شهرسازی استان به‌منظور تشکیل ستاد ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی در شهرستان سمنان و افتتاح پروژه‌های نهضت ملی مسکن تأکید کرد.

در ادامه این جلسه هر یک از مدیران مجموعه راه و شهرسازی نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص پشتیبانی مطلوب دور دوم سفر هیئت دولت به استان ارائه کردند.