شناسهٔ خبر: 163820 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اهدای لوح تقدیر استاندار مرکزی به مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان

تقدیر استاندار مرکزی در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر استان، بعلت تلاش‌های انجام شده برای افزایش سطح ایمنی راه‌ها و به تبع آن کاهش تصادفات جاده‌ای در ایام نوروز ۱۴۰۳، با اهدای لوحی از مهرداد جهانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان مرکزی، عصر دیروز (شنبه ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۳) نشست ستاد اجرایی خدمات سفر استان مرکزی به ریاست استاندار مرکزی، دبیری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان و حضور معاونین امور عمرانی و سیاسی امنیتی و اجتماعی و مدیران دستگاه‌های خدمات رسان و عضو ستاد برگزار شد.

در جریان این نشست فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی ضمن قدردانی از اقدامات به عمل آمده در راستای اهداف ستاد در خصوص تسهیل سفرها، کاهش تصادفات جاده‌ای و افزایش سفر و مسافر در سطح استان از مدیران اجرایی در تحقق برنامه‌های تعیین شده تقدیر و با اهدای لوحی از مهرداد جهانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی قدردانی کرد.

در متن این لوح آمده است: بی شک تلاش صادقانه در جهت انجام وظیفه و خدمت به مردم، همواره ارزشمند و موجب رضایت حق تعالی است. بدین وسیله از زحمات و تلاش‌های بی شائبه جنابعالی در راستای کاهش تصادفات جاده‌ای در سطح استان مرکزی به ویژه در طرح نوروزی ۱۴۰۳ تشکر و قدردانی نموده و از درگاه خداوند متعال برایتان سلامتی و توفیق روزافزون مسئلت می‌نمایم.