شناسهٔ خبر: 163884 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی خبرداد :

تبدیل وضعیت ۷۶ ایثارگر شاغل در اداره کل راهداری آذربایجان شرقی

شکری معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی گفت: در سال گذشته ۷۶ نفر از ایثارگرانی که در این اداره کل شاغل بوده اند، به استخدام رسمی تبدیل وضعیت شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از آذربایجان شرقی ارسلان شکری؛ معاون مدیریت و منابع انسانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی گفت: در راستای قانون تبدیل وضعیت ایثارگران، همکارانی که در طول سال‌های گذشته با عناوین مختلف در این اداره کل مشغول بوده‌اند تبدیل وضعیت شده و از مزایای آن بهره‌مند شدند.

وی همچنین با اشاره به اینکه معاونت توسعه مدیریت و منابع مسئول ارتقای کارایی و توانمندی کارکنان است تصریح‌کرد: در این راستا در سال ۱۴۰۲ ۱۵ مورد دوره آموزشی با عناوین مختلف برگزار شد و همکاران ذیربط در هر حوزه از آن بهره‌مند شدند.

شکری ایجاد مجتمع‌های خدماتی رفاهی در محورهای مواصلاتی پرتردد را لازمه ارائه خدمات شایسته به مردم و رانندگان دانست و گفت: چهار مورد از این مجتمع‌ها در سال گذشته به بهره برداری رسید و در اختیار کاربران حاده ای قرار گرفت.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی با تأکید بر حفظ حقوق مردم توسط این اداره کل افزود: در سال گذشته ۹۷۲ فقره کمیسیون ماده ۱۱ و ۲۱۴ فقره کمیسیون ماده ۱۲ تشکیل شده و به گزارش‌های مردمی در خصوص تخلفات رانندگان و شرکت‌ها رسیدگی شد.

شکری رسیدگی به ۳۰ هزار و ۱۳۰ نامه وارده و صدور ۳۴ هزار و ۶۳۴ نامه، یک‌هزار و ۷۰ فقره خرید کالا از سامانه الکترونیک دولت و ۴۲۴ فقره تمدید قرارداد از محل طرح‌را از دیگر کارهای انجام شده در معاونت توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی در سال ۱۴۰۲ برشمرد.