شناسهٔ خبر: 163894 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر پایانه مرزی بیله سوار خبر داد؛

افزایش ۳۲ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله سوار

مسافر مدیر پایانه مرزی بیله سوار گفت: در سال گذشته تردد مسافر از پایانه مرزی بیله سوار ۳۲ درصد افزایش داشته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل، لطف اله بابایی مدیر پایانه مرزی بیله سوار در بازدید از پایانه مرزی بیله سوار با بیان اینکه در سال گذشته ۹۲ هزار و ۲۱۶ نفر مسافر از مرز بیله سوار تردد کرده‌اند، گفت: نسبت به‌مدت مشابه سال قبل که ۶۹ هزار و ۷۸۱ نفر مسافر تردد کرده‌بودند ۳۲ درصد افزایش را شاهد هستیم.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد ۲ هزار و ۲۲۳ نفر مسافر ایرانی و ۸۹ هزار و ۹۹۳ نفر نیز مسافر خارجی است، تصریح‌کرد: مسافران ایرانی به‌صورت پیاده و مسافران خارجی نیز با اتوبوس تردد کرده‌اند.

مدیر پایانه مرزی بیله سوار در مدت یاد شده مسافران ورودی ایرانی را ۲ هزار و ۱۹۸ نفر و مسافران خروجی ایرانی را ۲۵ نفر برشمرد و اظهار کرد: در این مدت ۴۳ هزار و ۲۲۰ نفر مسافر خارجی وارد مرز شده و ۴۶ هزار و ۷۷۳ نفر مسافر خارجی از مرز بیله سوار خارج شده‌است.

بابایی یادآور شد: در سال گذشته افزایش ۴۶ درصدی را در ورودی مسافران خارجی و ۲۹ درصدی را در خروجی مسافران خارجی از مرز بیله سوار شاهد هستیم.

وی در سال گذشته از تردد ۱۳۴ هزار و ۸۹۹ دستگاه وسیله نقلیه اعم از پر و خالی از مرز بیله سوار خبر داد و خاطرنشان شد: از این تعداد ۷۳ هزار و ۵۶۰ دستگاه وارد و ۶۲ هزار و ۳۳۹ دستگاه نیز از مرز خارج شده‌است.

مدیر پایانه مرزی بیله سوار در مدت یاد شده به تردد ۱۳۲ هزار و ۵۱۳ دستگاه کامیون از مرز بیله سوار اشاره کرد و ادامه‌داد: در این مدت ۲ هزار و ۳۸۶ دستگاه اتوبوس از مرز تردد کرده است.

بابایی گفت: نسبت به‌مدت مشابه سال قبل که هزار و ۹۷۹ دستگاه اتوبوس از مرز تردد کرده بود افزایش ۲۰ درصدی را شاهد هستیم.