شناسهٔ خبر: 163912 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

شروع اجرای روکش آسفالت محور سیاوشان به جعفرآباد در شهرستان آشتیان استان مرکزی

آسفالت اراک معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی از شروع عملیات اجرایی پروژه روکش آسفالت محور سیاوشان به جعفرآباد در شهرستان آشتیان به طول هشت کیلومتر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان مرکزی، محمدهادی نوروزی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی با اشاره به شروع به کار کارگاه‌های جاده‌ای در سطح محورهای مواصلاتی استان گفت: در راستای ارتقای رویه آسفالتی راه‌ها در شهرستان آشتیان، عملیات اجرای روکش آسفالت محور آشتیان - جعفرآباد به طول هشت کیلومتر و عرض شش متر شروع شده‌است.

وی اعتبار در نظر گرفته شده برای اجرای این طرح را ۱۶۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: تأمین اعتبار برای اجرای روکش آسفالت محور سیاوش ان - جعفرآباد انجام شده‌است.

به گفته معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی، علاوه بر اجرای این پروژه، عملیات لکه گیری روکش آسفالت محور آشتیان - راه جرد نیز در دست اقدام است.

وی افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته قراردادی به مبلغ ۴۵۰ میلیارد ریال برای اجرای روکش آسفالت در محورهای آشتیان - راه جرد، آشتیان - حاتم آباد و آشتیان - جعفرآباد با پیمانکار بخش خصوصی منعقد شده که در حال حاضر اجرای روکش آسفالت محور جعفرآباد فعال می‌باشد و همچنین طی سال گذشته ۲۰ کیلومتر روکش آسفالت و ۳۵ هزار مترمربع لکه گیری هندسی با قراردادی به مبلغ ۴۶۰ میلیارد ریال در محورهای ورسان، کردی جان، هزار آباد و راه جرد اجرا شده‌است.

تعمیر سه دستگاه پل آبرو در مجموع با ۲۰ متر دهانه و نصب انواع تابلوهای ایمنی از دیگر اقداماتی است که به گفته نوروزی طی سال گذشته توسط راهداران شهرستان آشتیان در محور سیاوشان به جعفرآباد انجام شده‌است.