شناسهٔ خبر: 163921 - سرویس هواشناسی
نسخه قابل چاپ

برگزاری سومین جلسه شورای سیاستگذاری همایش مهندسی نقشه‌برداری و اطلاعات مکانی

رهنما رئیس پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو سومین جلسه شورای سیاستگذاری بیست و هشتمین همایش و نمایشگاه ملی مهندسی نقشه‌برداری و اطلاعات مکانی (ژئوماتیک ۱۴۰۳) با حضور رئیس پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور، سومین جلسه شورای سیاستگذاری بیست و هشتمین همایش و نمایشگاه ملی مهندسی نقشه‌برداری و اطلاعات مکانی (ژئوماتیک ۱۴۰۳) روز یکشنبه ۲۶ فروردین ماه سال جاری با حضور مهدی رهنما، رئیس پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور در محل سازمان نقشه‌برداری کشور برگزار شد.

این نشست با حضور نمایندگانی از وزارت خانه‌های کشور، نفت، نیرو، وزارت راه و شهرسازی، میراث فرهنگی و گردشگری و همچنین نمایندگانی از سازمان‌های هواشناسی کشور، پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور، منابع طبیعی و آبخیزداری، ثبت‌اسناد و املاک، امور اراضی، سازمان بنادر و دریانوردی، مرکز آمار، جامعه مهندسان نقشه‌بردار، دانشگاه تهران، دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی و دانشگاه صنعتی اراک به میزبانی سازمان نقشه‌برداری کشور برگزار شد.

در این جلسه گزارشی از نحوه و زمان ارائه کارگاه‌ها، سخنرانی‌ها و نشست‌ها ارائه شد که در ادامه از اعضا برای حضور در این بخش‌ها دعوت به عمل آمد.

در انتهای جلسه نیز بحث و تبادل‌نظر میان رئیس سازمان نقشه‌برداری کشور و اعضای حاضر در جلسه صورت گرفت و اعضا نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کردند.

بیست و هشتمین همایش و نمایشگاه ملی مهندسی نقشه‌برداری و اطلاعات مکانی (ژئوماتیک ۱۴۰۳)، ۹ الی ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در سازمان نقشه‌برداری کشور برگزار می‌شود که طبق برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده قرار است، پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور نشست‌های تخصصی با موضوعات مرتبط با این همایش را برگزار کند.