شناسهٔ خبر: 163974 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل هما:

نیروی‌انسانی یکی از سرمایه‌های بی بدیل «هما» است

بازدید فرزادی پور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران"هما" به صورت سرزده از شعبه بندرعباس و قشم بازدید کرد و با کارکنان "هما" در ایستگاه بندرعباس به گفتگو پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما"، شمس الدین فرزادی پور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل ایرلاین ملی به صورت سرزده از شعبه بندرعباس و قشم باردید و  با کارکنان  “هما” در ایستگاه بندرعباس به گفتگو  پرداخت و در این دیدار با تاکید بر اهمیت نیروی‌انسانی به عنوان یکی از سرمایه‌های بی بدیل “هما” گفت: بزرگترین امتیاز رقابتی سازمان‌ها  برخورداری از کارکنان فرهیخته و ارزشمند است.

وی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران را سازمانی دارای نیروی انسانی کارآمد ،متخصص و متعهد دانست و  افزود : تمام تلاش ما این است که همکاران‌مان در تمامی شعب با انگیزه فراوان ناشی از امنیت شغلی ،کامیابی و قدردانی مشغول به کار باشند.

فرزدای پور با اشاره به ماهیت کار و فعالیت در صنعت هوایی گفت : موفقیت “هما” بیش از آنکه به فرد بستگی داشته باشد به کار تیمی و گروهی بستگی دارد.

در ابتدای این دیدار محمد شلتوک کار رئیس شعبه بندرعباس و قشم با ارائه گزارشی اجمالی از نیروی انسانی شاغل در این شعبه گفت : در دوسال گذشته تلاش شده تا نگرش تیمی به معنی واقعی در شعبه بندرعباس و قشم بین تمامی همکاران تسریع پیدا کند.

شلتوک کار، با اشاره به میانگین سنی جوان کارکنان شعبه بندرعباس و قشم افزود: تعهد، تخصص و رسیدن به مرز خودباوری از صفات بارز کارکنان "هما" در بندرعباس و قشم است.