شناسهٔ خبر: 164002 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

دیدار رئیس راه و شهرسازی دشتستان با فرمانده نیروی انتظامی این شهرستان

دیدار ریس راه و شهرسازی دشتستان با فرمانده شهرستان رئیس اداره راه و شهرسازی دشتستان با فرمانده نیروی انتظامی شهرستان وجمعی از مدیران این فرماندهی دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از بوشهر، زهرا هوایی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دشتستان با سرهنگ محمودیان فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دیدار کرد.  

هوایی در این نشست صمیمی ضمن تشکر از دلاوری‌ها و جان‌فشانی‌های سبز جامگان نیروی انتظامی برای برقراری نظم و امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و یاد و خاطره شهدای عرصه تأمین نظم و امنیت در کشور بویژه استان بوشهر، گفت: هدف از این دیدار قدردانی از زحمات پرسنل خدوم نیروی انتظامی به‌واسطه تلاش مجدانه برای برقراری نظم و امنیت در شهرستان دشتستان است.

وی به تعاملات نزدیک مجموعه مدیریتی راه وشهرسازی با نیروی انتظامی شهرستان اشاره کرد و گفت: این اداره خواستار ارتقا بیشتر سطح تعامل با مجموعه یگان حفاظت این اداره را دارد.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دشتستان در ادامه با توجه به اینکه یکی از شاخصه‌های شهر پایدار، توسعه امنیت می‌باشد، بیان داشت: برقراری امنیت یکی از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین سرمایه‌های کشور است که با کمک و همیاری نیروی انتظامی این امر محقق شده‌است.

هوایی افزود: صیانت از حریم و محدوده‌های شهر همچنین صیانت از اراضی دولت یک مسئله ملی است و نیازمند همکاری همه دستگاه‌ها از جمله نیروی انتظامی است که خوشبختانه با مدیریت جهادی و نظارت فرماندهی نیروی انتظامی و همکاری پرسنل یگان حفاظت از اراضی استان در برابر تصرف اراضی دولت عملکرد قابل قبول و مناسبی در خصوص رفع تصرف اراضی صورت پذیرفته که جا دارد از تلاش‌های صادقانه و اثر گذار مجموعه فرماندهی نیروی انتظامی تقدیر و تشکر شود.

در پایان، سرهنگ محمودیان فرمانده انتظامی شهرستان گفت: مجموعه فرماندهی نیروی انتظامی در چارچوب قوانین و مقررات آماده هر نوع تعامل و همکاری در برقراری نظم و امنیت با مجموعه راه و شهرسازی است و در سابق نیز همکاری تنگاتنگی با این مجموعه در اجرای احکام قضائی داشته است.