شناسهٔ خبر: 164039 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل عمران و توسعه شرکت فرودگاه‌ها خبر داد؛

بهره‌برداری از پروژه‌های فرودگاه آبادان در آینده‌ای نزدیک

بازدید فرودگاه آبادان مدیرکل عمران و توسعه شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از بهره برداری از پروژه های فرودگاه آبادان در آینده ای نزدیک خبر داد و بر بر تسریع در راه اندازی پروژه ترمینال جدید و محوطه فرودگاه آبادان تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی فرودگاه آبادان، محمدرضا زحمتکشان مدیرکل عمران و توسعه شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در جریان سفر به استان خوزستان از پروژه‌های عمرانی در حال انجام و سطوح پروازی از فرودگاه آبادان بازدید به عمل آورد و نیز تسریع در راه‌اندازی پروژه ترمینال جدید و محوطه آن را مورد پیگیری قرار داد. 

مدیرکل عمران و توسعه شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از بهره برداری از پروژه‌های فرودگاه آبادان در آینده‌ای نزدیک خبر داد و بر بر تسریع در راه اندازی پروژه ترمینال جدید و محوطه فرودگاه آبادان تأکید کرد.

در جریان این بازدید مدیرکل عمران و توسعه شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، احسان الواری‌نژاد سرپرست فرودگاه آبادان نیز از روند اجرا و پیشرفت پروژه‌های عمرانی در فرودگاه آبادان گزارش مبسوط ارائه کرد.

گفتنی است، علاوه بر بازدید از پروژه‌های مذکور، راهکارهای کارشناسی در مورد کنترل پروژه با هدف تسریع و استانداردسازی اجرای پروژه‌های تکمیل ترمینال جدید، بهسازی عوامل پروازی، ساختمان جدید اداری و کانال جمع‌آوری آب‌های سطحی و دیگر پروژه‌های عمرانی ارائه شد.