شناسهٔ خبر: 164057 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ملاقات مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام با مردم در راستای تکریم ارباب رجوع

ملاقات مردمی دیدار چهره به چهره مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان در راستای طرح تکریم ارباب رجوع و به منظور برقراری ارتباط مستقیم با مردم و رسیدگی به مشکلات مراجعه کنندگان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(ایلام)، سیدزاهدین چشمه خاور با تأکید بر اهمیت تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی به موقع به مطالبات مردم، اظهار کرد: در راستای طرح تکریم ارباب رجوع و با هدف ایجاد ارتباطی مستقیم با مردم و رسیدگی به مشکلات و درخواست‌های آنها، این دیدار مردمی برگزار شد. در این جلسه که به صورت چهره به چهره انجام شد، به تک تک موارد مطرح شده از سوی شهروندان رسیدگی و دستورات لازم برای رفع آنها صادر شد.

وی در ادامه افزود: برگزاری این جلسات به صورت مستمر در برنامه‌های آتی اداره کل قرار دارد و از این طریق تلاش می‌کنیم تا ضمن پاسخگویی به مطالبات مردم، در جهت رفع مشکلات آنها نیز گام برداریم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام در خصوص نحوه حضور در این جلسات مردمی بیان کرد: ملاقات‌های مردمی هر دوشنبه در محل اداره کل برگزار می‌شود و شهروندان گرامی می‌توانند جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با مراجعه به اداره کل یا تماس با شماره تلفن ۳۳۳۳۸۴۰۰، درخواست ملاقات خود را ثبت کنند.