شناسهٔ خبر: 164074 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید مدیرکل حمل و نقل و ترافیک شرکت عمران شهرهای جدید از آزادراه تبریز سهند

1 با حضور مدیرکل حمل و نقل و ترافیک شرکت عمران شهرهای جدید، مکانیابی احداث ۴ مجتمع خدماتی رفاهی در آزادراه تبریز سهند بررسی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علی وکیلی مدیرکل حمل و نقل و ترافیک شرکت مادرتخصصی عمران شهرهای جدید به منظور تسریع در تکمیل نواقص آزادراه تبریز_سهند، از محل اجرای ۴ مجتمع خدماتی_رفاهی در این مسیر بازدید کرد.

در این بازدید، آخرین وضعیت احداث تاسیسات امداد و نجات واقع در ابتدای آزادراه از سمت تبریز، رمپ و لوپ‌های ورودی و خروجی پارک علم و فناوری استان واقع در کیلومتر پنج کیلومتر اول آزادراه و محل‌ احداث ۴ مجتمع‌ خدماتی _ رفاهی بررسی شد.

گفتنی است، مجتمع امداد و نجات که در آزادراه در حال احداث بوده، متشکل از ساختمان‌های پلیس راه، اورژانس، هلال احمر و راهداری خواهد بود که ساختمان پلیس راه و اورژانس در مراحل پایانی بوده و ساختمان راهداری و هلال احمر نیز با پیشرفت ۶۰ درصدی در حال اجرا است.

اسماعیل برزگر، مدیرعامل شرکت احداث نگهداری و بهره برداری از آزاد راه تبریز_سهند و داوود یاری رئیس اداره حمل و نقل و ترافیک و مشاور مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند نیز در این بازدید حضور داشتند.