شناسهٔ خبر: 164089 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی:

شعار سال ۱۴۰۳ درحوزه حمل ونقل جاده ای با حرکت جهادی رانندگان محقق می‌شود

پایانه مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای آذربایجان شرقی دربازدید از پایانه بار تبریز گفت: جهش تولید بامشارکت مردم باحرکت جهادی رانندگان وسائط نقلیه سنگین دررساندن تولیدات کارخانجات و کالاهای اساسی به دست مردم تحقق می یابد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از آذربایجان شرقی اورجعلی علیزاده ؛ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: توسعه و تعالی صنعت حمل و نقل جاده ای در گرو تلاش خستگی ناپذیر و عزم جدی تلاشگرانی است که همواره در کلیه صحنه های انقلاب اسلامی با وجدان بیدار و ا خلاق حرفه ای در راه خدمت رسانی به مردم حضور داشته و اکنون نیز همچنان  در در این عرصه وسیع و در حرکت به سوی قله های فتح و ظفر و سر بلندی ملت شریف ایران فعال هستند.

وی اضافه کرد:  درسال گذشته ۲۴ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل باری استان  به نقاط مختلف کشور حمل شده است که این آمار بیش از ۱۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۲ افزایش داشته است.

علیزاده  همچنین بر تلاش اداره کل برای نو سازی ناوگان حمل ونقل باری استان تاکید کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و هیات همراه در این  برنامه از بخشهای مختلف پایانه بار تبریز بازدید کرده و ضمن دیدار با رانندگان وسائط نقلیه سنگین از نزدیک در جریان مسائل آنها قرار گرفتند.

همچنین در این برنامه از ۸ نفر از رانندگان نمونه و پیشکسوت با اهدای لوح تقدیر قدردانی شد.