شناسهٔ خبر: 16410 - سرویس شرکت‌ها
نسخه قابل چاپ

کارشناس سازمان هواشناسی خبر داد:

گزارش هوای پاک در شاخص کیفیت هوای تهران/ وزش باد در استان‌های جنوبی و پایتخت/ ارومیه و بندرعباس سردترین و گرم‌ترین شهرهای کشور

جاده برف کارشناس سازمان هواشناسی با اعلام سردترین و گرم‌ترین شهرهای کشور از وزش باد شدید در استان‌های جنوبی خبر داد و هوای پایتخت را در حد پاک پیش‌بینی کرد.

فریبا گودرزی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با اعلام سردترین و گرم ترین شهرهای کشور گفت: ارومیه با ۱۴ درجه زیرصفر، تبریز و زنجان با دمای ۱۳ درجه زیرصفر سردترین مرکز استان های کشور بودند و بندرعباس نیز با دما ۲۴ درجه بالای صفر گرم ترین شهر کشور گزارش شد. همچنین در تهران دما به ۲ درجه زیرصفر و در آبعلی به ۴ درجه زیر صفر رسید که سردترین شهر استان تهران بود.

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: از نظر بارندگی امروز با عبور موج‌های ضعیف از روی استان‌های شمال‌غربی کشور سبب بارش برف برای امروز و فردا در استان‌های آذربایجان‌غربی، آذربایجان‌شرقی، کردستان و تا حدودی استان کرمانشاه داشته باشیم. همچنین وزش باد شدید در استان‌های جنوبی را داریم که سبب می‌شود خلیج‌فارس برای امروز و فردا مواج و طوفانی شود.

گودرزی ادامه داد: اکثر مناطق کشور نیز روند افزایش دما را خواهند داشت و تا روزهای‌پایانی هفته در کشور افزایش دما را داریم. آسمان تهران امروز نیمه‌ابری است که در پاره‌ای از نقاط وزش باد را داریم و هوای پایتخت از نظر شاخص کیفیت در حد پاک است.

وی در پایان گفت: امروز حداکثر دما در شهر تهران به ۷ درجه بالای صفر می رسد. /

نظر شما