شناسهٔ خبر: 164119 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در جلسه شورای مسکن استان اعلام شد؛

ساخت ۳۵ هزار و ۲۶۰ واحد مسکن در گیلان

گیلان-جلسه شورای مسکن مدیرکل راه وشهرسازی گیلان در جلسه شورای مسکن از ساخت بیش از ۳۵ هزار و ۲۶۰ واحد مسکن در گیلان در قالب نهضت ملی مسکن خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گیلان)، محمدرضا فلاحتگر مدیرکل راه و شهرسازی گیلان در جلسه شورای مسکن استان که با حضور استاندار و جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی برگزار شد،از ساخت بالغ بر ۳۵ هزار و ۲۶۰ واحد مسکن در گیلان خبر داد و گفت: این واحد ها در قالب طرح نهضت ملی مسکن  به صورت(انبوه ساز، گروه ساخت، خودمالک شهری، روستایی و بازآفرینی شهری) در حال احداث است.

وی افزود: هم اکنون در راستای نهضت ملی مسکن در استان گیلان، با تامین زمین به مساحت ۲۰۶ هکتار ، ۱۷ هزار و ۶۱۹ واحد به صورت انبوه سازی و گروه ساخت در حال احداث است.

عباسی استاندار گیلان نیز ضمن اعلام رضایت از مدیران عامل بانکها در پرداخت تسهیلات مسکن، خواستار تعامل آنها با متقاضیان این بخش شد و گفت: در صورت بروز مشکل برای پیگیری و رفع مشکلات فرا استانی مکاتبات و مذاکرات را لازم انجام می دهیم.

وی افزود: با افزایش تولید مسکن روستایی که در اولویت نهضت ملی مسکن قرار دارد مساله باز آفرینی شهری مورد تاکید قرار گرفته و متقاضیان خود مالکی با تشویق، حمایت و کاهش کاغدبازی (بروکراسی های) اداری می توانند تسهیلات بهتری دریافت کنند.