شناسهٔ خبر: 164167 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اعلام کرد؛

همه راه‌های اصلی و روستایی شمال استان کرمان باز است

همه راه‌های اصلی و روستایی شمال استان کرمان باز هستند سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان در خصوص وضعیت راه های شمال استان گفت: خوشبختانه تا این لحظه همه راه‌های شمال استان باز است و تردد ایمن در آنها جریان دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمان)، علی عبداللهی درباره آخرین وضعیت راه‌های شمال استان کرمان اظهار کرد: تعدادی از مسیرهای روستایی دچار آبگرفتگی بودند که طبق آخرین گزارش راهداران و با تلاش شبانه روزی، مشکل این محورها برطرف شده است.

عبداللهی با اشاره به این مطلب که برخی از مسیرهای عشایری مسدود هستند و هم اکنون با همکاری اداره کل عشایری در حال بازگشایی این مسیرها هستیم، افزود: همکاران راهداری از ابتدای فعالیت این سامانه بارشی در جاده‌ها به خودروهایی که دچار مشکل شده بودند امداد رسانی کرده‌اند.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان تصریح کرد: فعالیت اصلی این سامانه بارشی تا ظهر امروز است و از ظهر فردا تا نیمه شب دوباره بارندگی‌ها در سطح استان ادامه خواهد داشت.

وی با بیان این که هموطنان عزیز حتی الامکان از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر حدود ۳۵۰ نیروی راهدار و ۴۵۰ دستگاه خودروی سبک و سنگین در جاده‌ها مستقر هستند.

عبداللهی در پایان یادآور شد: سامانه گویا و اپلیکیشن ۱۴۱ اطلاعات راهها همچنان مطمئن ترین راه دستیابی مردم به وضعیت محورهای برون شهری است، لذا همشهریان عزیز می‌توانند از طریق سامانه تلفنی ۱۴۱ به سهولت اطلاعات مسیر خود را کسب کنند.