شناسهٔ خبر: 164298 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ضرب‌الاجل یک ماهه شورای مسکن شهرستان زبرخان به مالکین زمین‌های طرح نهضت ملی مسکن

اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان زبرخان از تعیین ضرب‌الاجل یک ماهه شورای مسکن شهرستان زبرخان به مالکین زمین های طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)، حسن نودهی رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان زبرخان در حاشیه جلسه شورای مسکن این شهرستان که با حضور سرپرست فرمانداری، رییس اداره بنیاد مسکن، کمیته امداد امام خمینی، بهزیستی و شهرداران قدمگاه و خرو برگزار شد، از تعیین ضرب‌الاجل یک ماهه برای مالکین که زمین نهضت ملی مسکن را تحویل و هیچ گونه اقدامی انجام نداده اند، خبر داد.

نودهی اظهار کرد: پیرو این مهلت یک ماهه مقرر شد تمامی مالکین زمین های طرح مسکن ملی در شهرها تا پایان اردیبهشت ماه نسبت به دریافت پروانه و همچنین شروع عملیات ساخت و ساز اقدام کنند.  

سید مومن حسینی سرپرست فرمانداری شهرستان زبرخان نیز در این جلسه اظهار کرد: با توجه به معضل مسکن در شهرستان زبرخان و همچنین تعداد زیاد متقاضیان، ما شاهد این هستیم که متقاضیانی که زمین به آن‌ها تعلق گرفته است همچنان اقدامی جهت شروع ساخت و ساز و حتی دریافت پروانه ساختمانی نکرده اند. بدین ترتیب ادارات راه و شهرسازیی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی موظف هستند مالکینی که تا پایان اردیبهشت ماه هیچ اقدامی نکنند، با متقاضیان دیگر جایگزین کنند.

در ادامه شهرداری ها نیز مکلف گردیدند فرایند صدور پروانه های ساختمانی را تسریع تا موضوع مسکن ملی در شهرستان زبرخان هرچه زودتر به نتیجه مطلوب برسد.