شناسهٔ خبر: 164310 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

برگزاری جلسات هماهنگی انجام عملیات حج "هما" در شعبات بندرعباس، خراسان جنوبی و خراسان رضوی

هما بندرعباس جلسات هماهنگی انجام عملیات حج "هما" در شعبات بندرعباس، خراسان جنوبی و خراسان رضوی با حضور روسای این شعبات هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، اولین جلسه هماهنگی انجام عملیات حج تمتع ۱۴۰۳  شعبه "هما " در بندرعباس برگزار شد.

عملیات حج به عنوان یکی از مهمترین ماموریت های "هما"

رییس شعبه بندرعباس و قشم در این جلسه با اشاره به اهمیت و جایگاه عملیات حج به عنوان یکی از مهمترین ماموریت‌های واگذار شده به "هما" گفت: لازم است تا همکاران واحدهای ستادی و عملیاتی با افزایش سطح همپوشانی سازمانی و تعامل با سایر ارگان‌ها و سازمان‌های مرتبط با این عملیات،ضمن رعایت تمامی موارد لازم در حوزه عملیاتی و ایمنی سعی نمایند این عملیات به خوبی انجام شود.

محمد جواد شلتوک کار در ادامه با تاکید بر لزوم برنامه ریزی دقیق برای مهیا بودن تمامی امکانات نرم افزاری و سخت افزاری انجام این عملیات ابراز امیدواری کرد عملیات حج امسال بتواند زمینه کسب توفیقات معنوی برای همکاران شعبه بندرعباس و قشم و سربلندی بیش از پیش "هما" فراهم سازد.

برگزاری جلسات هماهنگی انجام عملیات حج "هما" در شعبات بندرعباس، خراسان جنوبی و خراسان رضوی

جلسه هماهنگی انجام عملیات حج تمتع در استان خراسان جنوبی

اولین جلسه هماهنگی حج تمتع سال  1403 استان خراسان جنوبی با حضور مسئولان حج و زیارت در استان، نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مرتبط  و رییس شعبه "هما" در خراسان جنوبی، روز  ۲۸ فروردین ماه سال جاری برگزار شد. 

در این جلسه صادق عرب پور رییس شعبه" هما" در خراسان جنوبی  در سخنانی ضمن اعلام آمادگی ایرلاین مادر برای انجام  پروازهای حج  از برگزاری جلسه‌های تخصصی با پلیس فرودگاه و سازمان حج زیارت  استان خبر داد.

برگزاری جلسات هماهنگی انجام عملیات حج "هما" در شعبات بندرعباس، خراسان جنوبی و خراسان رضوی

هماهنگی "هما" و سازمان حج و زیارت برای اعزام حجاج خراسان رضوی و خراسان شمالی 

در آستانه آغاز عملیات حج تمتع سال ۱۴۰۳  معصومی رییس" هما" در استان خراسان رضوی  باحجت الاسلام و المسلمین شجاع  مدیر حج و زیارت خراسان رضوی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین شجاع در خصوص اهمیت برنامه ریزی و هماهنگی "هما" و سازمان حج و زیارت خراسان رضوی در اعزام زائران بیت الله الحرام دو استان خراسان شمالی و رضوی مطالبی بیان کرد.