شناسهٔ خبر: 164339 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پخش سری جدید برنامه‌ صدا و سیمای راهبران استان مرکزی از شبکه آفتاب

عشایری اراک مدیر روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی از شروع تولید و پخش ۷۰ برنامه مشارکتی صدای راهبران و سیمای راهبران از شبکه آفتاب در سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان مرکزی، حامد عشایری مدیر روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با صدا و سیمای استان برای تولید و پخش بیش از ۴۰ برنامه زنده رادیویی گفت: برنامه مشارکتی صدای راهبران امسال برای چهارمین سال متوالی، در روزهای سه‌شنبه و پنج‌شنبه پخش خواهد شد.

وی زمان پخش هر برنامه را ۱۵ دقیقه از ساعت ۰۹:۴۵ تا ۱۰:۰۰ عنوان کرد و افزود: مخاطبان این برنامه می‌توانند نقطه نظرات خود را از طریق این برنامه با مسئولان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در استان مرکزی در میان بگذارند تا بر اساس مطالبات و درخواست‌های مردمی، برنامه‌ریزی لازم برای ارائه خدمات حداکثری به عمل آید.

به گفته عشایری، این برنامه با دو هدف اطلاع رسانی از فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده و آموزش و ارتقا فرهنگ رانندگی ایمن برای آگاه‌سازی عمومی و همچنین ایجاد پل ارتباطی دوسویه میان مردم و مسئولان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی تولید و پخش می‌شود.

وی اظهار کرد: قرارداد تولید و پخش برنامه تلویزیونی سیمای راهبران نیز با صدا و سیمای استان منعقد شده که اکنون در مرحله مطالعات و پیش‌تولید برنامه است.

به گفته مدیر روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی ۳۰ برنامه تلویزیونی سیمای راهبران دیگر پروژه ارتباطات عمومی این اداره کل است که با مشارکت صدا و سیمای استان، امسال روی آنتن می‌رود.

عشایری یادآور شد: در ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ نیز در قالب اجرای طرح نوروزی، علاوه بر حضور مدیران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در برنامه‌های مختلف تلویزیونی و رادیویی صدا و سیما، ۱۰ برنامه مشارکتی تلویزیونی و پنج برنامه مشارکتی زنده رادیویی تولید و پخش شد که اغلب در خصوص فعالیتهای نوروزی، گزارش آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌ها، تشویق عمومی برای رانندگی ایمن، پوشش رسانه‌ای پویش چشم به راهیم و مسائل مختلف دیگر بود.