شناسهٔ خبر: 164561 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

انجام عملیات روکش ماسه آسفالت محور روستایی اسلامیه -سرند

روکش شهرستان فردوس.jpg رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فردوس، از انجام عملیات ماسه آسفالت محور روستایی اسلامیه به سرند شهرستان فردوس به طول ۲.۵ کیلومتر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان جنوبی)، محمد اعتمادی مقدم، رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان فردوس گفت: در راستای افزایش ارتقای ایمنی و توسعه محورهای مواصلاتی فردوس و به‌منظور رفاه حال کاربران جاده‌ای، ماسه آسفالت راه روستائی اسلامیه - سرند به طول ۲.۵ کیلومتر اجرایی شده است.

وی، تصریح کرد: این پروژه به‌صورت امانی در فروردین‌ماه سال جاری اجرایی شد که برای اجرای این عملیات حدود ۱۸ میلیارد ریال هزینه شده است.

اعتمادی مقدم یادآور شد: حوادث جاده‌ای همواره یکی از دغدغه‌های نگران‌کننده در طول راه‌ها بوده که امیدواریم با ارتقای ضریب ایمنی راه‌ها شاهد کاهش جدی تلفات و خسارات رانندگی باشیم.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان فردوس، در خصوص پروژه‌های راه روستایی در حال اجرا این اداره عنوان کرد: احداث راه روستائی نوق به انارستانک به طول ۴.۲ کیلومتر توسط این اداره در دست اقدام است.

اعتمادی مقدم در پایان متذکر شد: فردوس دارای بیش از ۷۴۵ کیلومتر جاده بین‌شهری و روستایی است که عملیات روکش آسفالت محورها، همه‌ساله به تناسب اعتبارات و با تأمین قیر در برنامه این اداره قرار می‌گیرد که با توجه به خرابی رویه‌های آسفالتی محورها و نیز اولویت‌بندی آنها نسبت به انجام روکش راه‌های حوزه استحفاظی اقدام می‌شود.