شناسهٔ خبر: 164601 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

دور جدید سفرهای شهرستانی مدیرکل راهداری استان یزد با هدف ساماندهی پروژه‌های راه و مسائل حمل‌ونقلی کلید خورد

سفرهای شهرستانی مدیرکل راهداری یزد همزمان با آغاز اردیبهشت‌ماه، دور جدید سفرهای مدیرکل و معاونین راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد به شهرستان‌ها، به منظور بررسی پروژه‌های حوزه راه و مسائل حمل‌ونقلی و ارائه راهکار جهت رفع موانع، ساماندهی و بهره‌برداری از پروژه‌ها، با سفر به شهرستان بهاباد، کلید خورد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد، هم‌زمان با آغازین روزهای اردیبهشت‌ماه، محمد رستگاری مدیرکل راهداری به همراه سید حسین محمدی معاون راهداری، حامد معتمدی معاون فنی و راه‌های روستایی و رؤسای ستادی مرتبط در دور جدید سفرهای شهرستانی، با حضور در شهرستان بهاباد از کلیه پروژه‌های حوزه راه این شهرستان بازدید کردند.

رستگاری در حاشیه این بازدیدها اظهار کرد: مجموعه راهداری استان در نظر دارد با همراهی معاونین، رؤسای ستادی و کارشناسان مربوطه ضمن سفر به تک‌تک شهرستان‌های استان، پروژه‌های حوزه راه را که ارتباط مستقیم با زندگی، معیشت و حفظ جان مردم دارد، مورد رصد قرار داده و در صورت نیاز نسبت به انجام هرگونه اقدامی را در راستای رفع موانع و چالش‌ها، بهره‌برداری، تعریف پروژه‌های جدید با هدف حفظ و نگهداری از زیرساخت‌ها، در دستور کار قرار دهد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد با تأکید بر اینکه ساماندهی پروژه‌های راه، مستلزم همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی است، افزود: تمامی تلاش راهداری این است که بتوانیم در سه‌ماهه اول سال خروجی مناسبی از این سفرها داشته، چالش‌ها، مشکلات و راهکارهای مناسب را مورد بررسی قرار داده تا در نهایت بتوانیم با سرعت و کیفیت مناسب، پروژه‌ها را در سال جاری به سرانجام مطلوب برسانیم.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا و در اولین سفر شهرستانی، تقریباً تمامی پروژه‌های حوزه راه بازدید، مدل‌های اجرایی و زمان‌بندی تکمیل پروژه‌ها کنترل شد تا بتوانیم کلیه پروژه‌های فعال را در هفته دولت به بهره‌برداری برسانیم.

این مسئول تصریح کرد: تعدادی پروژه جدید نیز مورد بررسی قرار گرفت تا مجوزهای اعتباری آن را به‌زودی اخذ و برنامه‌های جدیدی در حوزه نگهداری راه‌ها، اجرا کنیم.

گفتنی است پایان‌بخش اولین سفر شهرستانی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان نیز حضور در جمع اصحاب رسانه شهرستان بهاباد و پاسخگویی به سؤالات آنان بود.